fbpx

Order a sample

Termeni si conditii

Se stabilesc urmatoarele definitii:

DEFINITII GENERALE

SITE/DOMENIU – Domeniul www.andersinterior.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Dutch Brands Distribution prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Dutch Brands Distribution UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Dutch Brands Distribution intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Dutch Brands Distribution are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitore la Dutch Brands Distribution sau alte date private ale acesteia.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
UTILIZATOR – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Dutch Brands Distribution si acesta.
CONT – ansamblul format dintro adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Dutch Brands Distribution si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de Dutch Brands Distribution si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Dutch Brands Distribution intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea  Dutch Brands Distribution cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Dutch Brands Distribution catre Client indiferent de modalitatea de livrare.
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.UG. 34/2014 art. 2, alin. (7)

POLITICA GENERALA

Acest Document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre utilizator sau client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Dutch Brands Distribution si acesta.
1.1. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
1.2. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public www.andersinterior.ro
1.3. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, Dutch Brands Distribution sau oricarui tert cu care Dutch Brands Distribution are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
1.4. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
1.4.1. Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de Dutch Brands Distribution prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Dutch Brands Distribution de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Dutch Brands Distribution 1.4.2. Dutch Brands Distribution va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
1.5. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
1.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 1.4, acesta poate sa contacteze Dutch Brands Distribution, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Dutch Brands Distribution destinate acestui scop.
1.7. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Dutch Brands Distribution.
1.8. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Dutch Brands Distribution si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Dutch Brands Distribution va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2. Content

2.1. All content, including but not limited to static images, dynamic images, text and/or multimedia content presented on the site are the intellectual property of Dutch Brands Distribution or third parties, in which case the content may be followed by the original title and/or any other note requested by the rightful owner of the respective content, for which Dutch Brands Distribution holds the license to use and/or publish.
2.2. The User or Customer is not allowed to copy, transfer, modify and/or otherwise alter, use, link to, display, include any content in any context other than that originally intended by Dutch Brands Distribution, include any content outside of the Dutch Brands Distribution website , the removal of the signs signifying the copyright of Dutch Brands Distribution on the content as well as participating in the transfer, sale, distribution of materials made by reproducing, modifying or displaying the content, except with the express consent of Dutch Brands Distribution 2.3. Any content to which the User or the Client has and/or obtains access by any means, is under the scope of the document,
2.4. The User or Client may copy, transfer and/or use content only for personal or non-commercial purposes, only if they do not conflict with the provisions of the document.
2.5. If Dutch Brands Distribution gives the User or the Customer the right to use, in the form described in a separate user agreement, certain content, to which the User has or obtains access following this agreement, this right extends only to that or those contents defined in the agreement, only during the existence of it or these contents on the site or the period defined in the agreement, according to the conditions defined in the agreement, if they exist and do not represent a contractual commitment on the part of Dutch Brands Distribution for the respective User, Customer or any other third party who has/obtains access to this transferred content, by any means and who could be or is harmed in any way by this content, during or after the expiration of the user agreement.
2.6. No content transmitted to the User or Customer, by any means of communication (electronic, telephone, etc.) or acquired by him by accessing, visiting and/or viewing does not constitute a contractual obligation on the part of Dutch Brands Distribution and/or the Dutch Brands employee Distribution that mediated the transfer of content, if it exists, in relation to that content.
2.7. Any use of the content for purposes other than those expressly permitted by the document or by the User Agreement that accompanies it, if it exists, is prohibited.

3. Contact

3.1. Dutch Brands Distribution publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Utilizator.
3.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Utilizatorul sau Clientul permite Dutch Brands Distribution sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
3.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Dutch Brands Distribution de a contacta Utilizatorul sau Clientul.
3.4. Accesarea siteului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Dutch Brands Distribution se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului sau Clientului si Dutch Brands Distribution, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Dutch Brands Distribution in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
3.5. Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

4. Buletin informativ/Newsletter

4.1. Primirea buletinului informativ presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord.
4.2. Datele preluate de la Utilizator sau Client in scopul expedierii buletinului pot si vor fi folosite de catre Dutch Brands Distribution in limitele Politicii de confidentialitate.
4.3. Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment:
4.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit.
4.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.
4.3.3. Prin contactarea Dutch Brands Distribution, conform cu informatiile de contactare, si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
4.4. Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
4.5. Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea Dutch Brands Distribution, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
4.6. Dutch Brands Distribution nu va include in buletinele sale informative transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Dutch Brands Distribution, la momentul expedierii buletinului.

5. Politica de vanzare online

5.1. Accesul la serviciu este permis oricarui utilizator care poseda sau isi creeaza un cont.
5.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile documentului.
5.3. Dutch Brands Distribution poate limita accesul clientului la serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.
5.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clienti.
5.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul clientului la continut sau serviciu.

6. Produse si servicii

6.1. Dutch Brands Distribution poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Dutch Brands Distribution are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
6.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
6.3. Dutch Brands Distribution poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
6.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site includ TVA. Dutch Brands Distribution este platitor de TVA (anul 209) 6.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.
6.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Dutch Brands Distribution, acestea fiind cu titlu de prezentare.
6.7. In descrierea produselor si/sau serviciilor Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7. Valabilitatea ofertelor

7.1. Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului.
7.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil.
7.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
7.4. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
7.5. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
7.6. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract, doar in cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs.
7.7. Clientul poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 13. 7.8 Comanda online – Comenzile care nu sunt confirmate telefonic, nu vor fi luate in considerare.

8.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
8.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
8.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Dutch Brands Distribution poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de Dutch Brands Distribution, in functie de scop/situatie:
8.3.1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
8.3.2. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.3.1, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
8.3.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
8.4. Dutch Brands Distribution poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
8.4.1. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
8.4.2. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Dutch Brands Distribution si/sau partenerilor acestuia
8.4.3. fara nicio justificare.
8.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat coform 8.3. Daca clientul anuleaza comanda inainte de a fi livrata catre acesta in interval de 72 ore de la plasarea comenzii pe site, comenzile plasate ulterior de catre client nu vor mai fi onorate.
8.6. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Dutch Brands Distribution informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
8.7. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Dutch Brands Distribution, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
8.8. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.

9. Comanda telefonica

9.1. Clientul /Utilizatorul poate efectua comenzi telefonice asistat la telefon de un representant Dutch Brands Distribution. Termenii si condiitile mentionate in acest DOCUMENT se aplica si in cazul acestor comenzi telefonice.

10. Contract si finalizare

10.1. Dutch Brands Distribution va include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
10.2. Dutch Brands Distribution va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul.
10.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Dutch Brands Distribution devine Contract onorat.

11. Transport

11.1. Clientul poate opta numai pentru una dintre variantele de transport ale produselor/serviciilor achizitionate, disponibila pe site, la momentul efectuarii comenzii, indiferent de tipul comenzii sale.

12. Calitate si garantii

12.1. Calitatea si garantia conformitatii produselor Dutch Brands Distribution revine in totalitate Dutch Brands Distribution 12.2. Calitatea si conformitatea oricarui alt produs sau serviciu furnizat de catre Dutch Brands Distribution, dar dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert, revine in totalitate acestuia.
12.3. Dutch Brands Distribution nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.
12.4. Garantia comerciala a produselor Dutch Brands Distribution este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.
12.5. Fiecare produs comercializat de Dutch Brands DistributionN beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003 si conform prevederilor art. 7.7.1.
12.6. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile se restituie contravaloarea produsului.
12.7. Termenul de aducere a produsului la conformitate este de 15 zile calendaristice

13. Returnarea produselor

13.1. “Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Consumatorul are obligatia insa de a suporta costurile directe legate de returnarea produselor” conf. O.UG. 34/2014, art. 14, alin. (2).
13.2. “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Va rugam sa tineti cont de faptul ca specificatiile fac referire la: culoare, dimensiuni, tip de piele, adaugara/scoatere accesorii, toc, culoare talpa, etc si se transmit in scris pe mail sau in comanda efectuata.
Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul. Nu ne asumam responsabilitatea pentru informatiile transmise eronat de catre client cu privire la specificatiile produsului solicitat la comanda.
13.3. Clientul este obligat sa notifice Dutch Brands Distribution, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin email la adresa (paul@andersinterior.ro) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
13.4. Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala (valabil pentru articolele de incaltaminte). In cazul in care acesta este deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs. Coletul va fi trimis inapoi catre client.
13.5. Orice retur dupa o perioada mai mare de 14 zile calendaristice de la receptia produselor este considerata expirata.
13.6. In cazul returnarii produsului, acesta trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Produsele care prezinta defecte precum: lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, crapaturi, rupturi, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele prevazute in certificatul de garantie si in instructiunile de intretinere, nu se pot returna.
13.7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract a consumatorului. Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul oferit (caz in care sunt necesare urmatoarele informatii: Nume titular cont, cont IBAN)
Din valoarea sumei returnate se va retine costul transportului suportat de Dutch Brands Distribution la expedierea coletului (este valabil pentru situatiile in care ati beneficiat de transport gratuit si returnati integral comanda sau mai mult de jumatate din valoarea acesteia). Valoarea retinuta se calculeaza in functie de tariful practicat de firma transportatoare si formatul expeditiei (plic sau colet).
13.8. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, sau cu un alt produs, acesta trebuie sa aibe o valoare egala sau mai mare, decat valoarea produsului returnat.
13.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
13.10. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs.
13.11. Premiile sub forma de voucher, sau produse Dutch Brands Distribution, castigate in urma concursurilor desfasurate de Dutch Brands Distribution, nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator.
13.12. Confirmarea de receptie retur se transmite in scris pe mail in termen de 48 de ore de la primirea si verificarea coletului.
13.13 Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat 

14. Frauda si SPAM

14.1. Dutch Brands Distribution nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin nici un mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
14.2. Exceptie de la art. 14.1 fac numai Clientii persoane juridice, in sensul obtinerii de catre Dutch Brands Distribution a numarului de cont, respectiv a bancii Clientului, in numele caruia se va face facturarea unei comenzi, in cazul unei Comenzi telefonice.
14.3. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
14.4. Dutch Brands Distributiondeclina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Dutch Brands Distribution 14.5. Clientul sau Utilizatorul va informa Dutch Brands Distribution asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
14.6. Dutch Brands Distribution nu promoveaza SPAM-ul.
14.7. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.
14.8. Comunicarile realizate de catre Dutch Brands Distribution prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
14.9. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau Dutch Brands Distribution si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
14.9.1. de a accesa datele de orice tip ale altui utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
14.9.2. de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre Dutch Brands Distribution catre Utilizator / Client
14.9.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
14.9.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Dutch Brands Distribution catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

15. Limitare de responsabilitate

15.1. Dutch Brands Distribution nu poate fi tinuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut.
15.2. Dutch Brands Distribution nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
15.3. In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Dutch Brands Distribution, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Dutch Brands Distribution, conform detaliile de contact, astfel incat Dutch Brands Distribution sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
15.4. Dutch Brands Distribution nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Dutch Brands Distribution 15.5. Dutch Brands Distribution nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
15.6. Dutch Brands Distributioneste exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Dutch Brands Distribution, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
15.7. Dutch Brands Distribution nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
15.7.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
15.7.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
15.7.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
15.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

16. Forta majora si cazul fortuit

16.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
16.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
16.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
16.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
16.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 16.3

17. Litigii

17.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Dutch Brands Distribution Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele “Termeni si conditii de utilizare”.
17.2. Orice disputa cu referire la prezentele “Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si Dutch Brands Distribution se va rezolva pe cale amiabila.
17.3. Dutch Brands Distributionnu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
17.4. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si Dutch Brands Distribution sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
17.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
17.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

18. Dispozitii finale

18.1. Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului. 18.2 Dutch Brands Distribution nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
18.3. Dutch Brands Distribution isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.
18.4. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu administratorul Dutch Brands Distribution la telefon 0751316120 sau pe adresa de email paul@andersinterior.ro
18.5. Pentru orice probleme legate de drepturi de proprietate intelectuala va rugam sa ne contactati la urmatoarea adresa de email: info@andersinterior.ro Anders Interior este brandul societatii Comerciale SC Dutch Brands Distribution SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul in Bucuresti, Strada Valea Lunga nr 3 camera D1, Bloc142, scaraB, etaj 1 ap 51

Joining Us

Subscription Form

info@andersinterior.ro
+40 (0) 751316120

Strada Miron Costin nr.34
sector 1
Bucharest, Romania